W tym roku od 11 do 29 stycznia mają miejsce Mistrzostwa Świata w Piłce Ręcznej Mężczyzn, które odbywają się w Polsce oraz Szwecji. Jesteśmy oficjalnym partnerem imprezy i serdecznie zapraszamy do oglądania i wspierania Swoich faworytów.
Oficjalne logo partnera Mistrzostw Świata w Piłce Ręcznej w Polsce i Szwecji
"Stick together", a więc „Trzymajmy się razem”: to oficjalne hasło Mistrzostw Świata w Piłce Ręcznej IHF 2023 w Polsce i Szwecji. Z jednej strony slogan odnosi się do żywicy stosowanej w piłce ręcznej w celu zwiększenia przyczepności piłki oraz kontroli nad nią.
Jednak za tym hasłem kryje się za tym drugie znaczenie: Sport jest ważnym instrumentem spójności i pokonywania granic nawet w obecnych trudnych czasach. Nasze zaangażowanie jako oficjalnego sponsora turnieju tym lepiej wpisuje się w to ważne przesłanie.
Liga Mistrzów EHF mężczyzn 2020/21 mogła już liczyć na nasze wsparcie. Sprawdź przegląd naszych działań w piłce ręcznej w naszym obszarze sponsoringu.
„Rodzina LIQUI MOLY na całym świecie” zawsze opowiadaliśmy się za takimi wartościami jak pokój, szacunek i tolerancja, dlatego jesteśmy zaangażowani w wiele dyscyplin sportowych na całym świecie.
W szczególności piłka ręczna jako medium reklamowe i wizerunkowe nie jest dla LIQUI MOLY nowym obszarem, jak podkreśla kierownik ds. marketingu Peter Baumann: „Byliśmy tam na ostatnich dwóch Mistrzostwach Świata. Tutaj, w Niemczech, jesteśmy partnerem tytularnym jednej z najważniejszych lig na świecie, LIQUI MOLY HBL. Piłka ręczna łączy ludzi z wielu regionów świata. Tak jak nasza marka, która jest reprezentowana w ponad 150 krajach. Ponieważ na ostatnim turnieju w Egipcie nie było widzów ze względu na pandemię, tym przyjemniej jest móc spodziewać się pełnych hal widowiskowych ze światowej klasy piłką ręczną”.
LIQUI MOLY od wielu lat jest stałym elementem międzynarodowej piłki ręcznej
Sponsoring jako „Oficjalny Partner Imprezy IHF, Oficjalny Partner Mistrzostw Świata Mężczyzn IHF 2023, a także Oficjalny Partner Lubrykacyjny Mistrzostw Świata Mężczyzn IHF 2023” obejmuje reklamę LED na obwodzie, widoczność logo na kostkach wideo obiektów, nasze logo na wydruku materiałów i w obecności online, ale także widoczność w strefie mieszanej i na konferencjach prasowych. W skrócie: autentyczna percepcja marki o zasięgu milionów, osadzona w międzynarodowym sporcie najwyższej klasy, jest gwarantowana.
W turnieju wezmą udział 32 drużyny z federacji kontynentalnych. Runda eliminacyjna rozpocznie się 11 stycznia 2023 r. meczem otwarcia Francji z gospodarzami, Polską o godzinie 21:00 w Katowickim Spodku.
Przygotowaliśmy dla Was konkurs, w którym do wygrania są bilety na mecze reprezentacji Polski w datach 14.01.2023 r. oraz 16.01.2023 r. Po więcej szczegółów zapraszamy na nasz profil na Facebooku: https://pl-pl.facebook.com/liquimolypolska/
Zachęcamy do wzięcia udziału w konkursie. Tymczasem trzymamy kciuki za reprezentację Polski oraz liczymy na zaciętą sportową rywalizację.