Dajemy naszym klientom aż 30 dni na zwrot towaru. Jeżeli z jakiegoś powodu zdecydujesz się na zwrot zakupionego w naszym sklepie towaru to prosimy:
- Wypełnij formularz reklamacji – pobierz formularz i wyślij na adres email: sklep@liqui-moly.pl Postaraj się jak najdokładniej opisać wadę towaru, najlepiej załączyć dokumentację zdjęciową. Pomoże nam to w szybszej ocenie zgłoszenia.
- W ciągu 48h skontaktuje się osoba z Biura obsługi klienta i przedstawi dalsze kroki
- Jeżeli będzie potrzeba odesłania produktów – to należy zabezpieczyć bezpiecznie towar do przesyłki zwrotnej – żeby nie uległ uszkodzeniu w transporcie.
- Odeślij zakupiony w naszym sklepie towar na adres:
LIQUI MOLY POLSKA Sp. z o.o.
Ul. Janka Muzykanta 60
02-188 WarszawaZ dopiskiem: Zwrot sklep Liqui Moly
Wzór wniosku o reklamację:
Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
Tutaj można przeczytać więcej na temat naszej polityki zwrotów i reklamacji: