Dajemy naszym klientom aż 30 dni na zwrot towaru. Jeżeli z jakiegoś powodu zdecydujesz się na zwrot zakupionego w naszym sklepie towaru to prosimy:

  1. Wypełnij formularz reklamacji – pobierz formularz i wyślij na adres email: sklep@liqui-moly.pl Postaraj się jak najdokładniej opisać wadę towaru, najlepiej załączyć dokumentację zdjęciową. Pomoże nam to w szybszej ocenie zgłoszenia.
  2. W ciągu 48h skontaktuje się osoba z Biura obsługi klienta i przedstawi dalsze kroki
  3. Jeżeli będzie potrzeba odesłania produktów – to należy zabezpieczyć bezpiecznie towar do przesyłki zwrotnej – żeby nie uległ uszkodzeniu w transporcie.
  4. Odeślij zakupiony w naszym sklepie towar na adres:

    LIQUI MOLY POLSKA Sp. z o.o.
    Ul. Janka Muzykanta 60
    02-188 Warszawa

    Z dopiskiem: Zwrot sklep Liqui Moly

    Wzór wniosku o reklamację:

    Wzór

Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.


Tutaj można przeczytać więcej na temat naszej polityki zwrotów i reklamacji:

Pobierz

  • Zarejestruj się

Rejestracja

Posiadasz konto?
Zaloguj się lub zresetuj hasło