FAQ

  1. Czym różni czarna płukanka Pro Engine Flush nr 2662 od białej Engine Flush nr 2640?

    Produkty różnią się pojemnością i skoncentrowaniem substancji płuczącej. Czarne preparat jest silniejszy i zalecamy go silników Diesla i benzynowych z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Innymi słowy płukanka nr 2662 sprawdzi się w silnikach o większej tendencji do gromadzenia zanieczyszczeń.

  2. Czym różni się Oczyszczacz wtryskiwaczy nr 2666 od produktu Diesel System Reiniger nr 20450?

    Oczyszczacz wtryskiwaczy nr 2666 przeznaczony jest do czyszczenia bezpośredniego. Środek można wlać do filtra paliwa, uruchomić silnik bezpośrednio z puszki lub użyć w formie dodatku. Użycie bezpośrednie wymusza wymaga dobrych właściwości smarnych i ogranicza koncentracje środków czyszczących. W związku z tym preparat Diesel System Reiniger jest bardziej skoncentrowany i należy go używać tylko wg. zalecanej proporcji.

  3. Czy można jednocześnie stosować kilka dodatków do oleju?

    Można pod warunkiem nieprzekroczenia maksymalnego poziomu oleju. Niezasadne jest również używanie dwóch dodatków o podobnych właściwościach np. Cera Tec nr 7181 i Molygen Motor Protect nr 1015.

  4. Czy można stosować jednocześnie kilka dodatków do paliw?

    Nie ma przeciwwskazań do stosowania wielu dodatków jednocześnie. Nie zasadne jest stosowanie jednocześnie dodatków o podobnych właściwości.

  5. Czy można stosować jednocześnie dodatek Oil Additive nr 1842 i Cera Tec nr 7181?

    Nie jest to działanie szkodliwe ale jest nie uzasadnione techniczne.

  6. Czy można łączyć Molygen i Cera Tec?

    Nie jest to działanie szkodliwe ale jest nie uzasadnione techniczne.

  7. Czy można zmieniać proporcję dodatków do paliwa?

    Zalecamy stosowanie zalecanych proporcji. Wyjątkiem jest Oczyszczacz wtryskiwaczy który można stosować w dowolnej proporcji w tym również podłączając preparat bezpośrednio do układu wtryskowego.

  8. Czy mogę zmienić lepkość stosowanego oleju?

    Zawsze powinno się stosować oleje o lepkości zalecanej przez producenta silnika. Mniejsza ale i większa lepkość oleju mogą zakłócić warunki smarowania. Zbyt niska lepkość może doprowadzić do spadku ciśnienia oleju a zbyt duża lepkość może zakłócać proces filtracji oleju.

  9. Czy mogę wrócić z oleju mineralnego na syntetycznego?

    Tak, ale pod warunkiem zastosowania płukanki silnika Engine Flush nr 2640 lub Pro Engine Flush nr 20450.

  10. Czy istnieje ryzyko rozszczelnienia silnika poz zastosowaniu płukanki?

    Płukanie silnika jest w pełni bezpieczne. Nagar i szlam nie odgrywają żadnej pozytywnej roli i należy je usuwać podczas każdej wymiany oleju wykonując płukanie silnika preparatem Engine Flush nr 2640 (silniki benzynowe) lub Proline Engine Flush nr 2662 (silniki diesla).

  • Zarejestruj się

Rejestracja

Posiadasz konto?
Zaloguj się lub zresetuj hasło