Filtruj według

Cena

  • 28,00 zł - 31,00 zł

Pojazd

Sposób użytkowania

Typ paliwa

Jest 1 produkt.

Aktywne filtry

Pokazano 1-1 z 1 pozycji

Jak doraźnie poradzić sobie z wyciekiem z układu chłodzenia?

Nieszczelność układu chłodzeni jest bardzo niebezpieczna dla silnika. Utrata płyny grozi uszkodzeniem silnika a w najlepszym przypadku wypaleniem uszczelki pod głowicą.

Oczywiście można naprawić lub wymienić uszkodzone elementy, ale nie zawsze mamy na to czas i pieniądze lub usterka wydarzy się w trasie.

W takim przypadku idealnie sprawdzi się preparat do uszczelniania nieszczelności Liqui Moly nr 8347 150 ml lub koncentrat nr 20457 250 ml na 40 litrów płynu.

Najczęściej mamy do czynienia z wyciekami płynu chłodniczego na zewnątrz, ale często zdarza się, że płyn przenika do komory spalania a to objawia się intensywnym białym dymem wydobywającym się z rury wydechowej. Niezależnie od rodzaju usterki w awaryjnej sytuacji polecamy zastosowanie uszczelniacza Liqui Moly.

Co ważne uszczelniacz można stosować profilaktycznie przy okazji każdej wymiany płynu. Preparat jest aktywny przez cały czas eksploatacji płynu. Dzięki temu zabiegowi zabezpieczamy silnik na wypadek pojawiania się małych nieszczelności. Preparat nie brudzi płynu, nie zapycha nagrzewnicy i skutecznie niweluje nieszczelności i wycieki.

Jak to możliwe?

Polimerowe cząstki znajdujące się w preparacie reagują z powietrzem i spalinami dzięki czemu tworzą trwałą powłokę, która uszczelnia wyciek.

Co ciekawe taka prowizoryczna naprawa sprawdza się na długi czas. Preparat będzie krążył w układzie chłodzenia a w razie awarii uszczelni uszkodzone miejsce.

Jak i kiedy stosować?

Preparat wystarczy wlać do układu chłodzenia uruchomić silnik i …gotowe.

Uszczelniać można stosować razem z płynem chłodniczym a w sytuacji awaryjnej również z wodą.

Pamiętajmy, że zagotowanie płynu chłodniczego może doprowadzić do usterki uszczelki pod głowicą i zwichrowania tejże. W ekstremalnych przypadkach przegrzanie silnika może doprowadzić do nieodwracalnego odkształcenia cylindrów, uszkodzenia pierścienie tłokowych (utrata sprężystości) a nawet może przyczynić się do zatarcia silnika.

  • Zarejestruj się

Rejestracja

Posiadasz konto?
Zaloguj się lub zresetuj hasło