Udana współpraca z serią wyścigów Formułą 1 w 2019, skłoniło firmę Liqui Moly do rozszerzenia swojego zaangażowania przedłużając współpracę i podpisując kolejny kontrakt sponsorski do końca 2022 roku.
Liqui Moly – wybór profesjonalistów
"Fakt, że partnerstwo rozwija się po udanym pierwszym roku, dowodzi wartości, jaką F1 może dostarczyć pod względem rozpoznawalności marki i preferencji" - mówi Chase Carey - dyrektor generalny i prezes Formuły 1. "Cieszymy się, że możemy nadal odkrywać sposoby dalszą integrację LIQUI MOLY z ekosystemem F1".
Współpraca z F1 to ukoronowanie działań nakierowanych na jakość i wydajność produktów Liqui Moly, to też potwierdzenie aspiracji firmy w dążeniu do bycia numerem 1 na rynku olejów.
"Nigdy wcześniej nie zawarliśmy umowy sponsoringowej o większym wpływie na media niż ta. Unikalny zasięg F1 umożliwia nam zwiększenie świadomości marki Liqui Moly na całym świecie. Formuła 1 seria wyścigów premium w sporcie motorowym, a Liqui Moly to marka premium w olejach i dodatkach. Obecność w F1 jest silnym sygnałem zarówno dla użytkowników końcowych, jak i branży." – ocenił dyrektor zarządzający niemieckiej firmy Ernst Prost.