Top Tec 4200 5W-30





Opis
Przejdź do zakładki "Produkty powiązane" aby zamówić ten olej w zestawie promocyjnym.
Top Tec 4200 5W-30 Jest nowoczesnym całorocznym olejem typu lekki bieg, przeznaczonym do stosowania w samochodach osobowych i dostawczych VW/AUDI (z wyłączeniem silników R5, V10 TDI wyprodukowanych do 06.2006) można go również stosować w samochodach Mercedes-Benz, BMW, Renault itp.
Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowocześniejszymi dodatkami gwarantuje doskonałą ochronę przed zużyciem, zmniejszenie zużycia paliwa oraz oleju i szybki opływ oleju w silniku.
Jeżeli istnieją stosowne dopuszczenia producenta samochodu można wydłużyć interwał wymiany tego oleju do 50.000 km lub co dwa lata.
Zastosowanie:
Optymalny do nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych również z turbodoładowaniem, które spełniają normy emisji Euro 4, Euro 5 i Euro 6 (w tym FSI, Common Rail i pompowtryskiwacze). Nadaje się również do pojazdów napędzanych gazem (CNG / LPG) i pojazdów z filtrem cząstek stałych (DPF), nawet jeśli zostaną zmodernizowane.
Specyfikacje:
- ACEA C3
- API SP
- BMW Longlife-04
- MB-Freigabe 229.31
- MB-Freigabe 229.51
- Porsche C30
- VW 504 00
- VW 507 00
LIQUI MOLY rekomenduje ten produkt również do pojazdów, które muszą spełniać następujące specyfikacje:
- ACEA C2
- BMW Longlife-01 (do 2018)
- BMW Longlife-01 FE (do 2018)
- Fiat 9.55535-S1
- Fiat 9.55535-S3
- VW 500 00
- VW 501 01
- VW 502 00
- VW 503 00
- VW 503 01
- VW 505 00
- VW 505 01
- VW 506 00
- VW 506 01 (z wyłączeniem silników R5, V10 TDI wyprodukowanych do 06.2006)
Więcej szczegółowych danych w karcie informacyjnej produktu.
Pliki do pobrania:
Dane techniczne
Rodzaj oleju | silnikowy |
Rodzaj pojazdu | Samochód osobowy |
Technologia bazy | technologia syntetyczna |
Lepkość | 5W30 |
Aprobaty | ACEA A3 |
Rekomendacje | ACEA A3 |
Cichociemny
Dażąc markę Liqui Moly pełnym uznaniem po zakupie nowego auta wybrałem olej Top Tec 4200 5w30. Wymagała tego norma 507.00 czyli do pojazdów z filtrem cząstek stałych DPF. Na rynku nie ma szczególnie bogatej oferty dla normy 507.00, a jeżeli producenci "popularnych" olejów podają, że ich produkt spełnia kilka norm, działa wg zasady: Jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego". Audi A4 B7 z silnikiem 3.0 tdi jest napędzane łańcuchami rozrządu i wymaga oleju najwyższej jakości, właśnie ze względu na nie i napinacze. Przed zakupem auto było eksploatowane bodajże na Castrolu i było nieco głośne. Po zalaniu Top Tec 4200 5w30, silnik pracuje rewelacyjnie, praktycznie nie słychać że jest na łańcuchu. Cena 268 zł/5l jest w tym przypadku adekwatna do jakości i zamierzam stosować ten olej przez cały okres eksploatacji auta. Stawiając bankę oleju na mrozie, po nocy jest dalej płynny i nie zamienia się w galaretę jak większość podróbek. Nie muszę wyjasniać jak zimny start wpływa na silnik. Kolejny świety olej z gamy produktów Liqui Moly. Tak trzymać !!!