Opis problemu
Posiadasz samochód z automatyczną skrzynią biegów, która zaczęła szarpać? Szarpanie automatycznej skrzyni biegów może być spowodowane przez niski poziom oleju, zużyte lub uszkodzone elementy, błędne sterowanie elektroniczne lub problemy z układem napędowym.
- Za niski poziom płynu przekładniowego - może to prowadzić do szarpania skrzyni biegów. Olej przekładniowy pełni ważną rolę w smarowaniu i chłodzeniu komponentów skrzyni biegów. Jeśli poziom jest zbyt niski, może prowadzić do niedostatecznego smarowania i przegrzewania się skrzyni biegów.
- Zużyte lub uszkodzone elementy - takie jak tarcze sprzęgłowe, sprzęgła hydrauliczne, przekładnie planetarne lub synchronizatory, mogą powodować szarpanie.
- Błędne sterowanie elektroniczne - nowoczesne automatyczne skrzynie biegów są kontrolowane przez systemy elektroniczne. Awaria tych systemów, takich jak moduł sterowania skrzyni biegów (TCM), czujniki prędkości lub czujniki pozycji dźwigni zmiany biegów, może prowadzić do niestabilnego działania skrzyni biegów.
- Problemy z układem napędowym - szarpanie skrzyni biegów może być również spowodowane problemami z układem napędowym, takimi jak zużyte osie napędowe, uszkodzone łożyska kół lub problemy z mechanizmem różnicowym.
Opis produktu
Jeśli Twoja skrzynia delikatnie szarpie lub niedawno zaczęła, jest na to rada, spróbuj dodać produkt Liqui Moly dodatek do oleju automatycznych skrzyń biegów ATF nr art. 5135, który ma za zadanie usprawnić pracę przekładni. Regeneruje gumowe i plastikowe uszczelnienia w skrzyni biegów, zapobiegając przy tym wyciekom z przekładni i kół zębatych. Dodatkowo czyści otwory i kanały w przekładni oraz usprawnia działanie oleju. Wycisza pracę i poprawia zmianę biegów w automatycznych skrzyniach biegów, eliminując lub redukując szarpanie. Wydłuża żywotność przekładni kierowniczych i automatycznych skrzyń biegów. Używając dodatku ATF, żywotność automatycznej skrzyni biegów może być wydłużona, a koszty napraw obniżone.
Opis stosowania
Produkt należy dodać do olejów przekładniowych ATF. Jedno opakowanie 250 ml starcza na 8l oleju. Produkt należy dodać poprzez prętowy wskaźnik poziomu oleju skrzyni. Produkt można stosować z olejami ATF II i ATF III. Jeśli olej w skrzyni jest mocno zabrudzony, polecamy udać się na dynamiczną wymianę oleju, pozwoli to na zadbanie o skrzynię i poprawienie jej działania nowym olejem.