Wyciek oleju ze skrzyni biegów

W 3 prostych krokach znajdź właściwy produkt dla swojego samochodu.

Opis problemu

Posiadasz ręczną skrzynię biegów i zauważyłeś, że cieknie z niej olej? Wyciek oleju ze skrzyni biegów może sygnalizować problemy w jej działaniu. Oto kilka możliwych przyczyn:

  • Uszkodzona uszczelka - wyciek oleju najczęściej spowodowany jest uszkodzeniem uszczelki w skrzyni biegów. Może się ona zużyć lub popękać wraz z biegiem kilometrów, co prowadzi do wycieku oleju.
  • Pęknięta obudowa skrzyni biegów - może dochodzić do wycieku oleju. Może to być spowodowane np. uderzeniem lub uszkodzeniem mechanicznym.
  • Uszkodzony/popękany przewód lub rura - wyciek płynu może wynikać z uszkodzonego przewodu lub rury, które są połączone z skrzynią biegów. Może to obejmować np. pęknięcie lub nieszczelność.

Jeśli wyciek był obfity lub długotrwały najprawdopodobniej stan oleju w skrzyni jest zbyt niski i należy go uzupełnić do stanu optymalnego. W tym celu polecamy skorzystać z naszego katalogu doboru olejów – jest intuicyjny i prosty w obsłudze.

Opis produktu

Jednak najczęściej jest to problem uszkodzonych i starych uszczelek, które utraciły swoje właściwości. W celu rozwiązania tego problemu i łatwy sposób polecamy użycie naszego dodatku do oleju przekładniowego Liqui Moly Stop wyciekom oleju przekładniowego nr art. 1042. Produkt ma za zadanie. Zregenerować gumowe i plastikowe uszczelnienia skrzyni biegów, takie jak uszczelnienia wału, dzięki temu zapobiega powstawaniu plam oleju pod pojazdem. Chroni sprzęgła przed zanieczyszczeniami olejowymi oraz zapobiega niepełnemu smarowaniu i uszkodzeniom przekładni spowodowanym zbyt niskim poziomem oleju. Dodatek przeznaczony jest do ręcznych skrzyń biegów, przystawek odbioru mocy i mechanizmów różnicowych. Zawartość wystarcza na maksymalnie 1l oleju przekładniowego.

Opis stosowania

Produkt należy dodać do oleju przekładniowego. Jedno opakowanie 50 ml starcza na 1l oleju przekładniowego. Środek można dodać w dowolnym momencie eksploatacji. Pełne działanie produktu następuje po przejechaniu minimum 600-800 kilometrów. Dla najlepszych efektów zalecamy dodawać środek przy każdej wymianie oleju. Nie nadaje się do DSG, automatycznych skrzyń biegów lub mechanizmów różnicowych oraz motocykli z mokrymi sprzęgłami.

  • Zarejestruj się

Rejestracja

Posiadasz konto?
Zaloguj się lub zresetuj hasło
  • Zarejestruj się

Rejestracja

Posiadasz konto?
Zaloguj się lub zresetuj hasło
  • Zarejestruj się

Rejestracja

Posiadasz konto?
Zaloguj się lub zresetuj hasło
  • Zarejestruj się

Rejestracja

Posiadasz konto?
Zaloguj się lub zresetuj hasło