Głośna praca układu wspomagania

W 3 prostych krokach znajdź właściwy produkt dla swojego samochodu.

Opis problemu

Czy Twój układ wspomagania głośno pracuje lub wyje? Głośna praca układu wspomagania może wskazywać na potencjalne problemy. Oto kilka możliwych przyczyn:

  • Niski poziom płynu w układzie - jeżeli poziom płynu w układzie wspomagania jest za niski, może to powodować nieprzyjemne hałasy. Niewystarczająca ilość płynu może powodować zwiększone tarcie i generować dźwięki, gdy pompa wspomagania próbuje dostarczyć odpowiednią ilość płynu.
  • Zużycie pompy wspomagania - zużycie pompy wspomagania może powodować jej głośną pracę. Jeśli łożyska w pompie są zużyte, wywołają one hałasy podczas jej działania.
  • Uszkodzone elementy układu wspomagania - uszkodzone przewody, zawory, paski klinowe lub inne elementy w układzie wspomagania mogą powodować hałas. Na przykład, luźne lub niesprawne przewody mogą generować trzaski lub skrzypienie.
  • Niewłaściwie naciągnięte paski klinowe - jeśli paski klinowe, które napędzają pompę wspomagania, są niewłaściwie naciągnięte, mogą powodować hałas. Zbyt luźne paski mogą wytwarzać stukot, podczas gdy zbyt napięte paski mogą generować świst.

Opis produktu

W celu eliminacji hałasów związanych z głośną pracą pompy wspomagania zadbaj o odpowiedni poziom płynu wspomagania oraz dodaj Liqui Moly Stop wyciekom oleju przekładniowego nr art. 1099. Dzięki jego właściwościom zwiększającym lepkość płynu w układzie wspomagania. Niweluje on hałasy i usprawnia pracę pompy wspomagania. Dodatkowo odnowi elementy gumowe w układzie wspomagania, niwelując wycieki. Zalecamy go dodawać co każdą wymianę płynu do wspomagania.

Opis stosowania

Jeden dodatek ma pojemność 35 ml i wystarcza na 1l płynu do wspomagania. Można go dodawać do przekładni kierowniczych, które wykorzystują oleje ATF II, ATF III i ATF VI lub oleje do centralnych układów hydraulicznych. Produkt można dodawać interwencyjnie oraz podczas każdej wymiany płynu wspomagania. Środek należy dodać do zbiorniczka wyrównawczego układu kierowniczego.

  • Zarejestruj się

Rejestracja

Posiadasz konto?
Zaloguj się lub zresetuj hasło