Opis problemu
Czy Twój układ wspomagania głośno pracuje lub wyje? Głośna praca układu wspomagania może wskazywać na potencjalne problemy. Oto kilka możliwych przyczyn:
- Niski poziom płynu w układzie - jeżeli poziom płynu w układzie wspomagania jest za niski, może to powodować nieprzyjemne hałasy. Niewystarczająca ilość płynu może powodować zwiększone tarcie i generować dźwięki, gdy pompa wspomagania próbuje dostarczyć odpowiednią ilość płynu.
- Zużycie pompy wspomagania - zużycie pompy wspomagania może powodować jej głośną pracę. Jeśli łożyska w pompie są zużyte, wywołają one hałasy podczas jej działania.
- Uszkodzone elementy układu wspomagania - uszkodzone przewody, zawory, paski klinowe lub inne elementy w układzie wspomagania mogą powodować hałas. Na przykład, luźne lub niesprawne przewody mogą generować trzaski lub skrzypienie.
- Niewłaściwie naciągnięte paski klinowe - jeśli paski klinowe, które napędzają pompę wspomagania, są niewłaściwie naciągnięte, mogą powodować hałas. Zbyt luźne paski mogą wytwarzać stukot, podczas gdy zbyt napięte paski mogą generować świst.
Opis produktu
W celu eliminacji hałasów związanych z głośną pracą pompy wspomagania zadbaj o odpowiedni poziom płynu wspomagania oraz dodaj Liqui Moly Stop wyciekom oleju przekładniowego nr art. 1099. Dzięki jego właściwościom zwiększającym lepkość płynu w układzie wspomagania. Niweluje on hałasy i usprawnia pracę pompy wspomagania. Dodatkowo odnowi elementy gumowe w układzie wspomagania, niwelując wycieki. Zalecamy go dodawać co każdą wymianę płynu do wspomagania.
Opis stosowania
Jeden dodatek ma pojemność 35 ml i wystarcza na 1l płynu do wspomagania. Można go dodawać do przekładni kierowniczych, które wykorzystują oleje ATF II, ATF III i ATF VI lub oleje do centralnych układów hydraulicznych. Produkt można dodawać interwencyjnie oraz podczas każdej wymiany płynu wspomagania. Środek należy dodać do zbiorniczka wyrównawczego układu kierowniczego.