Opis problemu
Wymiana filtra paliwa w silniku diesla jest ważnym elementem regularnej konserwacji i utrzymania prawidłowej wydajności silnika. Filtr paliwa służy do zatrzymywania zanieczyszczeń i osadów znajdujących się w paliwie, aby chronić układ paliwowy i silnik przed uszkodzeniem. Oto kilka objawów zapchanego lub zużytego filtra paliwa:
- brak mocy podczas jazdy,
- szarpanie silnika w czasie przyspieszania,
- dymienie z rury wydechowej,
- wyczuwalny zapach oleju,
- utrudniony rozruch silnika lub brak możliwości rozruchu,
- gaśnięcie silnika w czasie jazdy.
Opis produktu
Zalecamy przy wymianie filtra paliwa uzupełnić jego obudowę za pomocą Liqui Moly Oczyszczacz wtryskiwaczy nr art. 2666. Czyści układ paliwowy i wtryskiwacze w wysokich stężeniach. Ułatwia rozruch silnika i zapewnia cichszą pracę. Chroni cały układ paliwowy przed korozją oraz poprawia właściwości smarne paliwa. Dla lepszej atomizacji paliwa dzięki czystszym dyszom. Oszczędza to paliwo, zapewnia lepsze spalanie i zmniejsza ryzyko uszkodzeń. Polecamy stosować jako środek zapobiegawczy przy każdym przeglądzie, po naprawach układu paliwowego lub w celu usunięcia problemów. Dodatek jest bezpieczny dla turbosprężarek. W pełni kompatybilny ze wszystkimi konwencjonalnymi olejami napędowymi i biodieslem.
Opis stosowania
Regularnie wymieniaj filtr paliwa w silniku Diesla, pozwoli to zaoszczędzić Ci dużo w przyszłości. Przy okazji wymiany filtra paliwa, można bardzo skutecznie wyczyścić wtryskiwacze. Nowy filtr paliwa zalej produktem 2666 - jeśli całe opakowanie nie zmieści się w filtrze, dodaj je do paliwa. Napełniony filtr paliwa, zamontuj w samochodzie. Upewnij, się, że wszystkie przewody są podpięte. Uruchom pojazd i daj mu popracować od 10 do 15 minut na biegu jałowym, pozwoli to na wypalenie płynu z filtra paliwa oraz zassanie paliwa z baku. Nadaje się do wszystkich silników Diesla. Stosować przy wymianie filtra oleju napędowego. Ilość do wykorzystania: 500 ml.