Wyciek płynu w układzie wspomagania

W 3 prostych krokach znajdź właściwy produkt dla swojego samochodu.

Opis problemu

Twoje auto posiada wyciek w układzie wspomagania? Warto zareagować zawczasu, aby uchronić się przed poważną awarią, a co tym idzie kosztowną naprawą. Pierwsze oznaki wycieku mogą świadczyć o zmęczeniu pewnych uszczelnień. Niezależnie od tego co jest przyczyną awarii, należy ją jak najszybciej usunąć. Oto kilka potencjalnych przyczyn:

  • Uszkodzone uszczelki - wyciek płynu może być spowodowany uszkodzeniem uszczelki w pompie wspomagania, przewodach lub innych połączeniach. Uszczelka może się zużyć lub popękać, co skutkuje wyciekiem płynu.
  • Uszkodzony przewód - przewody lub rury w układzie wspomagania mogą pęknąć lub ulec uszkodzeniu z powodu zużycia, korozji lub uszkodzeń mechanicznych.
  • Uszkodzona pompa wspomagania - może powodować wyciek płynu. Pęknięcie obudowy lub uszkodzenie uszczelki może spowodować utratę płynu.
  • Uszkodzony zbiornik płynu - jeśli zbiornik płynu w układzie wspomagania jest pęknięty lub uszkodzony, może dochodzić do wycieku płynu.

Jeśli ubytek długotrwały najprawdopodobniej stan płynu w układzie wspomagania jest za niski i powinno się go uzupełnić do stanu optymalnego. Nie wiesz jaki płyn dodać do układu wspomagania? Wyszukaj go w naszym katalogu doboru olejów.

Opis produktu

Najczęściej jednak problemem są nieszczelności spowodowane popękanymi/twardymi uszczelkami, które straciły swoje właściwości. W celu przywrócenia im ich elastyczności i eliminacji wycieków należy dodać Liqui Moly Stop wyciekom oleju przekładniowego nr art. 1099. Produkt ten ma za zadanie eliminację nieszczelności z układu wspomagania oraz dodatkowo wycisza pracę pompy wspomagania. Robi to przez uelastycznianie i lekkie zwiększanie objętości elementom gumowym w układzie dodatkowo zwiększa lepkość płynu w układzie wspomagania. Zalecamy go dodawać co każdą wymianę płynu do wspomagania.

Jedno opakowanie produktu ma 35 ml i wystarcza na 1l płynu do wspomagania. Można go dodawać do przekładni kierowniczych, które wykorzystują oleje ATF II, ATF III i ATF VI lub oleje do centralnych układów hydraulicznych. Produkt można dodawać interwencyjnie oraz podczas każdej wymiany płynu wspomagania. Środek należy dodać do zbiorniczka wyrównawczego układu kierowniczego.

  • Zarejestruj się

Rejestracja

Posiadasz konto?
Zaloguj się lub zresetuj hasło