Ubywa płynu w układzie chłodzenia

W 3 prostych krokach znajdź właściwy produkt dla swojego samochodu.

Opis problemu

Układy chłodzenia składają się z wielu elementów, które z biegiem czasu ulegają uszkodzeniom lub stracą swoje właściwości ze starości. Dlatego może pojawić się sytuacja ubywania płynu chłodzącego, głównie chodzi o wycieki zewnętrzne, ale zdarzają się przypadki przedostawania się płynu chłodzącego do komory spalania – łatwo to rozpoznać poprzez dymienie auta na biało na rozgrzanym silniku. Nie ma to znaczenia czy to wyciek zewnętrzny, czy wewnętrzny należy szybko reagować, aby uniknąć kosztownych awarii. Polecamy użycie dodatku Liqui Moly Uszczelniacz chłodnicy nr art. 8347.

Opis produktu

Uszczelniacz chłodnicy chroni komorę spalania przed ryzykiem przenikania do niej płynu chłodzącego. Dzięki niemu możesz uszczelnić wszelkiego rodzaju pęknięcia i otwory w systemie chłodzenia. Uszczelniacz powinien całkowicie hermetyzować drobne przecieki i szczeliny, jakie mogą pojawić się w komorze spalania w wyniku uszkodzenia mechanicznego lub porowatości występującej w miejscu spawania. Ważne, produkt można stosować profilaktycznie podczas każdej wymiany płynu chłodzącego. Środek działa aktywnie przez cały czas eksploatacji płynu, pozwala to na zapobieganie powstawaniu małych nieszczelności. Dodatek jest bardzo skutecznie, niweluje wycieki i nieszczelności dodatkowo nie zapycha nagrzewnicy ani nie brudzi płynu chłodniczego.

Opis stosowania

Produkt należy zastosować bezpośrednio do chłodnicy lub do ciśnieniowego zbiornika wyrównawczego. Dodaj zawartość opakowania do zimnego silnika i uruchom silnik na 10 minut. Jedno opakowanie 150 ml starcza na 7 litrów płynu chłodniczego. Uwaga! Odkręcenie korka chłodnicy lub zbiorniczka wyrównawczego może spowodować oparzenia. Jeżeli dodatek nie pomoże, należy niezwłocznie udać się do jednego z warsztatów Liqui Moly Pro-Line Serwis.

  • Zarejestruj się

Rejestracja

Posiadasz konto?
Zaloguj się lub zresetuj hasło