
Rodzaj oleju
Rodzaj pojazdu
Technologia bazy
Lepkość
Aprobaty
Rekomendacje
-
ACEA A1 (1)
-
ACEA A3 (4)
-
Aisin Warner AW-1 (1)
-
Allison TES 295 (1)
-
Allison TES 389 (1)
-
BMW 81 22 9 407 758 (1)
-
BMW 83 22 0 440 214 (1)
-
Dodge NS-2 (1)
-
Fiat 9.55535-G1 (1)
-
Ford WSS-M2C 934-B (1)
-
MAN 339 Typ V2 (1)
-
MB 226.51 (1)
-
MB 236.12 (1)
-
NMMA TC-W3 (2)
-
Peugeot Citroen (PSA) S71 2710 (1)
-
VW G 009 300 (1)
![]() |
Olej, który jest wykorzystywany w układach hydraulicznych. Olej ten zawiera dużo dodatków poprawiających odporność na starzenie się, zapobiegających korozji oraz dodatków zapobiegających zużyciu. Odpowiedni do mocno obciążonych układów hydraulicznych. Przeznaczony do pomp oraz silników, które wymagają zastosowania oleju z dodatkami EP.
![]() |
Wysoce wydajny olej do silników 2-suwowych.
![]() |
Półsyntetyczny olej do motocykli dwusuwowych. Chroni tłok przed zużyciem i zapobiega spadkowi wydajności silnika.
![]() |
Wysokiej klasy półsyntetyczny olej do silników 2-suwowych, pracujących pod normalnym oraz ekstremalnym obciążeniem. Może być stosowany w motocyklach crossowych, enduro, w pojazdach terenowych ATV oraz w skuterach śnieżnych. Wybrane oleje bazowe syntetyczne oraz mineralne w połączeniu z zaawansowanymi technologicznie dodatkami pozwalają na spalanie się mieszanki bez zbędnych zanieczyszczeń, utrzymując silnik w czystości. Olej ten zapewnia również idealna ochronę przed zużyciem.
![]() |
Wysokiej jakości olej wyprodukowany w oparciu o hydrokrakowaną bazę oraz najwyższej jakości dodatki.
![]() |
Olej hydrauliczny zaprojektowany z myślą o spełnieniu rygorystycznych wymagań marki Mercedes-Benz. Oleje bazowe oraz nowoczesne dodatki zapewniają doskonałe właściwości lepkościowe oraz ochronę przez zużyciem.
![]() |
Najnowszej generacji w pełni syntetyczny olej do przekładni automatycznych, opracowany specjalnie dla przekładni typu CVT ze stalowym łańcuchem.
![]() |
Ten w pełni syntetyczny olej do silników 2-suwowych przewyższa wysokie wymagania wielu producentów silników. Idealnie nadaje się do motocykli, skuterów, quadów i skuterów śnieżnych. Znakomite połączenie najnowocześniejszych olei bazowych oraz najbardziej zawansowanych technologicznie dodatków zapewnia spalanie bez pozostałości, utrzymuje silnik i układ wydechowy w czystości. Optymalnie chroni silnik przed zużyciem i zapewnia jego długą żywotność.
![]() |
W pełni syntetyczny olej do przekładni automatycznych, który został wyprodukowany w oparciu o najnowszą technologię
![]() |
Syntetyczny olej silnikowy do 2-suwowych silników zaburtowych.
![]() |
Wyprodukowany w oparciu o technologię syntetyczną olej przekładniowy spełnia wymagania najnowocześniejszych przekładni automatycznych.
![]() |
W pełni syntetyczny olej do silników dwusuwowych, który został specjalnie opracowany do stosowania w silnikach wyścigowych. Gwarantuje maksymalną możliwą wydajność silnika. Wyselekcjonowane oleje bazowe (na bazie estrów syntetycznych) oraz specjalne dodatki zapewniają doskonałe smarowanie i minimalne zużycie, nawet w najbardziej ekstremalnych warunkach. Produkt zachowuje świece zapłonowe, komorę spalania i tłoki w czystości. Olej został ratyfikowany przez FIA i jest w ten sposób oficjalnie zatwierdzony do wyścigów.
![]() |
Nowoczesny olej oparty na technologii syntetycznej opracowany z myślą o nowoczesnych silnikach oszczędzających paliwo.
![]() |
Jest to nowoczesny ubogi w popioły olej typu lekki bieg o obniżonej lepkości do zastosowania całorocznego.
![]() |
Nowoczesny olej silnikowy typu "lekki bieg" o najwyższej klasie jakości do zastosowania całorocznego.