
Kategorie
Rodzaj oleju
Rodzaj pojazdu
Technologia bazy
Lepkość
Aprobaty
Rekomendacje
![]() |
Długotrwała ochrona przed rdzą i korozją. Wysoka niezawodność, łatwość obsługi. Kompatybilny z wszystkimi olejami silnikowymi.
![]() |
Specjalny dodatek do zabezpieczania osi wirnika turbo sprężarki
![]() |
Do manualnych i zautomatyzowanych manualnych skrzyń biegów (DSG). Szczególnie polecany do użytku w samochodach Audi, Seat, Škoda i Volkswagen.
![]() |
Olej opracowany do manualnych skrzyń biegów w takich pojazdach jak BMW, Ford, GM/Opel, Honda, Nissan, Toyota/Peugeot/Citroën (PSA), Volvo oraz innych.
![]() |
Specjalnie opracowany do manualnych skrzyń biegów. Zalecany szczególnie do stosowania w nowych manualnych skrzyniach biegów BMW, Ford i Volkswagen.
![]() |
Do nowej generacji 9-biegowych automatycznych skrzyń biegów Mercedes-Benz, model 725.0 / 1
![]() |
Opracowany dla nowej generacji 7-biegowej automatycznej skrzyni biegów Mercedes-Benz typu 722.9
![]() |
Do silników benzynowych i wysokoprężnych. Specjalnie opracowany na potrzeby BMW, Mercedes-Benz, Opel i innych producentów.
![]() |
Innowacyjny, oszczędzający paliwo olej silnikowy, który zapewnia doskonałą wydajność oraz ochronę na najwyższym poziomie. Niska lepkość zmniejsza tarcie. Innowacyjna technologia dodatków o znacznie mniejszej ilości substancji tworzących popiół zapewnia optymalną ochronę filtra cząstek stałych silnika przed zanieczyszczeniem.
![]() |
Całoroczny olej do silników benzynowych i wysokoprężnych. Testowany z katalizatorami i turbosprężarkami.
![]() |
Środek poprawiający osiągi silnika wysokoprężnego.
![]() |
Środek poprawiający osiągi silnika benzynowego.
![]() |
Całoroczny olej do silników benzynowych oraz Diesla samochodów Volvo. Szczególnie do pojazdów z wydłużonym interwałem między wymianami oleju.
![]() |
Idealny dla nowoczesnych silników benzynowych azjatyckich i amerykańskich. Szczególnie nadaje się tam, gdzie są przewidziane długie okresy między wymianami oleju.
![]() |
Specjalnie opracowany do smarowania sworzni hamulcowych w pływających zaciskach hamulcowych i zabezpieczania ich przed zatarciem.
![]() |
Nowoczesny olej silnikowy zapewniający optymalne smarowanie w każdych warunkach pracy. Doskonale chroni silnik przed zużyciem. Dzięki zastosowaniu najnowocześniejszej bazy olejowej oraz dodatków uszlachetniających. Niska lepkość zapewnia małe zużycie paliwa.
![]() |
Preparat do odkręcania śrub z uszkodzonym łbem.
![]() |
Bardzo skuteczny płyn do płukania filtrów cząstek stałych do samochodów osobowych stałych (DPF/FAP), należy go zastosować po oczyszczeniu z wykorzystaniem Pro-Line DPF Oczyszczacz (nr art. 5169). Zapewnia optymalne osiągi silnika i niskie zużycie paliwa. Rozpuszcza sadzę i pozwala na jej spalenie w czasie normalnej regeneracji. Płukanie trzeba wykonać z użyciem Pistoletu do czyszczenia DPF (nr art. 7946) oraz specjalnej sondy z pięcioma wymiennymi końcówkami (nr art. 7945).
![]() |
Bardzo skuteczny płyn do czyszczenia zatkanych filtrów cząstek stałych (DPF/FAP) samochodów osobowych. Rozpuszcza zanieczyszczenia w filtrach cząstek stałych. Zapewnia optymalne osiągi pojazdu, osiągi silnika i niskie zużycie paliwa. Regularne czyszczenie w połączeniu z płukaniem może pomóc uniknąć wysokich kosztów napraw. Czyszczenie trzeba wykonać z użyciem Pistoletu do czyszczenia DPF (nr art. 7946) oraz specjalnej sondy z pięcioma wymiennymi końcówkami (nr art. 7945).
![]() |
Dodatek MoS2 (dwusiarczek molibdenu) do oleju silnikowego ZMNIEJSZA TARCIE, WYDŁUŻA ŻYWOTNOŚĆ SILNIKA