
Kategorie
Rodzaj oleju
Rodzaj pojazdu
Technologia bazy
Lepkość
Aprobaty
-
ACEA A3 (8)
-
ACEA A5 (2)
-
ACEA C1 (1)
-
ACEA C2 (3)
-
ACEA C3 (2)
-
ACEA C4 (1)
-
API GL5 (1)
-
API GL4 (2)
-
API GL4/5 (1)
-
API TC (1)
-
API SL (1)
-
API SN (1)
-
Allison C4 (2)
-
Dexron VI (1)
-
MB-Approval 236.14 (1)
-
MB 236,15 (1)
-
Volvo VCC RBS0-2AE (1)
-
VW 508 00 (1)
-
Ford WSS-M2C 948-B (1)
-
Jaguar / Land Rover STJLR.03.5007 (1)
Rekomendacje
-
ACEA A1 (1)
-
ACEA A3 (5)
-
Aisin Warner AW-1 (1)
-
Allison TES 295 (1)
-
Allison TES 389 (1)
-
BMW 83 21 2 365 935 (1)
-
BMW 83 22 0 440 214 (1)
-
BMW Longlife-01 (1)
-
BMW Longlife-04 (1)
-
BMW MTF LT-4 (1)
-
Caterpillar ECF-1-a (2)
-
Chrysler MS-10725 (1)
-
DAF (1)
-
Fiat 9.55535-DS1 (1)
-
Fiat 9.55535-G1 (1)
-
Ford WSS-M2C 934-B (1)
-
MB 226.51 (1)
-
MB 236.12 (1)
-
Porsche C20 (1)
-
Ford WSS-M2C 948-B (1)
-
Ford WSS-M2C 950-A (1)
![]() |
Wysokiej jakości olej wyprodukowany w oparciu o hydrokrakowaną bazę oraz najwyższej jakości dodatki.
![]() |
Wyprodukowany w oparciu o technologię syntetyczną olej przekładniowy spełnia wymagania najnowocześniejszych przekładni automatycznych.
![]() |
Nowoczesny najwyższej jakości olej do silników benzynowych oraz Diesla bez filtra cząstek stałych DPF.
![]() |
Nowoczesny olej silnikowy typu "lekki bieg" o najwyższej klasie jakości do zastosowania całorocznego.
![]() |
Olej silnikowy o niskim tarciu bazujący na technologii syntetycznej.
![]() |
Zapewnia niski współczynnik tarcia, wzbogacony o najnowsze dodatki.
![]() |
Do użytku ogólnego, zapewnia optymalne smarowanie.
![]() |
Wysoce wydajny olej do przekładni stacjonarnych i zaburtowych.
![]() |
Nowy olej 5W-30 w ofercie Liqui Moly wzbogacony dodatkiem Molygen. Do silników benzynowych i wysokoprężnych, w tym technologii Common Rail. Odpowiedni do pojazdów z filtrem cząstek stałych (DPF). Testowany z turbosprężarkami i katalizatorami.
![]() |
Półsyntetyczny olej do motocykli dwusuwowych. Chroni tłok przed zużyciem i zapobiega spadkowi wydajności silnika.
![]() |
Syntetyczny olej do teleskopów. Poprzez stabilność i lepkość polepsza właściwości jezdne.
![]() |
Wysokowydajny
olej przekładniowy odporny na duże naciski wyprodukowany z
wyselekcjonowanych olejów bazowych oraz dodatków
wielofunkcyjnych. Olej może być stosowany w wielu rodzajach
przekładni i napędów.Zapewnia doskonałą ochronę przed zużyciem
oraz optymalną zmianę przełożeń w różnych warunkach
pracy.
![]() |
Olej, który jest wykorzystywany w układach hydraulicznych. Olej ten zawiera dużo dodatków poprawiających odporność na starzenie się, zapobiegających korozji oraz dodatków zapobiegających zużyciu. Odpowiedni do mocno obciążonych układów hydraulicznych. Przeznaczony do pomp oraz silników, które wymagają zastosowania oleju z dodatkami EP.
![]() |
Nowoczesny olej silnikowy zapewniający optymalne smarowanie w każdych warunkach pracy. Doskonale chroni silnik przed zużyciem. Dzięki zastosowaniu najnowocześniejszej bazy olejowej oraz dodatków uszlachetniających. Niska lepkość zapewnia małe zużycie paliwa.
![]() |
Idealny dla nowoczesnych silników benzynowych azjatyckich i amerykańskich. Szczególnie nadaje się tam, gdzie są przewidziane długie okresy między wymianami oleju.
![]() |
Nowoczesny olej klasy premium specjalnie zaprojektowany do silników samochodów Azjatyckich i Amerykańskich.