
Kategorie
Rodzaj oleju
Rodzaj pojazdu
Technologia bazy
Lepkość
Aprobaty
Nowość
Promocja
![]() |
Wysokiej jakości olej silnikowy o niskim tarciu, oparty na technologii syntetycznej. Zapewnia szybki opływ oleju w silniku i optymalne smarowanie.
![]() |
Wysokiej klasy półsyntetyczny olej do silników 2-suwowych, pracujących pod normalnym oraz ekstremalnym obciążeniem. Może być stosowany w motocyklach crossowych, enduro, w pojazdach terenowych ATV oraz w skuterach śnieżnych. Wybrane oleje bazowe syntetyczne oraz mineralne w połączeniu z zaawansowanymi technologicznie dodatkami pozwalają na spalanie się mieszanki bez zbędnych zanieczyszczeń, utrzymując silnik w czystości. Olej ten zapewnia również idealna ochronę przed zużyciem.
![]() |
Wysokiej klasy półsyntetyczny olej do silników 2-suwowych stosowanych w skuterach i lekkich motocyklach. Wybrane oleje bazowe syntetyczne oraz mineralne w połączeniu z zawansowanymi technologicznie dodatkami pozwalają na spalanie się mieszanki bez zbędnych zanieczyszczeń, utrzymując silnik w czystości. Olej ten zapewnia również idealną ochronę przed zużyciem.
![]() |
Wysokiej klasy półsyntetyczny olej do silników 2-suwowych stosowanych w skuterach i lekkich motocyklach. Wybrane oleje bazowe syntetyczne oraz mineralne w połączeniu z zawansowanymi technologicznie dodatkami pozwalają na spalanie się mieszanki bez zbędnych zanieczyszczeń, utrzymując silnik w czystości. Olej ten zapewnia również idealną ochronę przed zużyciem.
![]() |
Półsyntetyczny olej do motocykli dwusuwowych. Chroni tłok przed zużyciem i zapobiega spadkowi wydajności silnika.
![]() |
Ten w pełni syntetyczny olej do silników 2-suwowych przewyższa wysokie wymagania wielu producentów silników. Idealnie nadaje się do motocykli, skuterów, quadów i skuterów śnieżnych. Znakomite połączenie najnowocześniejszych olei bazowych oraz najbardziej zawansowanych technologicznie dodatków zapewnia spalanie bez pozostałości, utrzymuje silnik i układ wydechowy w czystości. Optymalnie chroni silnik przed zużyciem i zapewnia jego długą żywotność.
![]() |
Wysokiej jakości półsyntetyczny olej silnikowy, opracowany do zastosowania w chłodzonych powietrzem i wodą motocyklach ulicznych. Specjalnie wyselekcjonowane oleje bazowe oraz dodatki wysokiej jakości zapewniają optymalne smarowanie, doskonałą czystość silnika oraz współczynnik tarcia w każdych warunkach pracy.
![]() |
Wyselekcjonowane oleje mineralne bazowe oraz wysokiej jakości dodatki zapewniają optymalne smarowanie, doskonałą czystość silnika i doskonałe tarcie we wszystkich warunkach eksploatacji. Wyjątkowo dobrze nadaje się do użytku z lub bez mokrego sprzęgła.
![]() |
Wysokiej jakości mineralny olej silnikowy, przeznaczony do stosowania w silnikach motocykli 4-suwowych chłodzonych powietrzem i wodą. Został on specjalnie opracowany do całorocznego stosowania w motocyklach szosowych, eksploatowanych w normalnych oraz dużych obciążeniach. Wyjątkowo dobrze nadaje się do użytku z lub bez mokrego sprzęgła.
![]() |
Wybrane oleje bazowe oraz wysokiej jakości dodatki zapewniają optymalne smarowanie, doskonałą czystość silnika i doskonałe tarcie we wszystkich warunkach eksploatacji. Wyjątkowo dobrze nadaje się do użytku z lub bez mokrego sprzęgła.
![]() |
Wysoko wydajny olej mineralny przeznaczony szczególnie do nowoczesnych silników skuterów 4-suwowych.
![]() |
Wysokiej jakości olej silnikowy, opracowany do zastosowania w chłodzonych powietrzem i wodą motocyklach ulicznych. Specjalnie wyselekcjonowane oleje bazowe oraz dodatki wysokiej jakości zapewniają optymalne smarowanie, doskonałą czystość silnika oraz współczynnik tarcia w każdych warunkach pracy.
![]() |
Olej ten został opracowany specjalnie do stosowania w maszynach enduro i cross, eksploatowanych w normalnym oraz dużych obciążeniach, może być także stosowany w quadach, skuterach śnieżnych. Wielu japońskich producentów preferuję taką lepkość środka smarnego dla pojazdów wyprodukowanych przed 1990 rokiem. Wyjątkowo dobrze nadaje się do użytku z lub bez mokrego sprzęgła.
![]() |
Wysokiej jakości olej silnikowy, opracowany do zastosowania w chłodzonych powietrzem i wodą motocyklach ulicznych. Specjalnie wyselekcjonowane oleje bazowe oraz dodatki wysokiej jakości zapewniają optymalne smarowanie, doskonałą czystość silnika oraz współczynnik tarcia w każdych warunkach pracy.
![]() |
Wysoce zaawansowany technologicznie, mineralny olej silnikowy do czterosuwów. Zapewnia właściwe smarowanie również przy wysokich temperaturach.
![]() |
W pełni syntetyczny wysokiej jakości olej silnikowy, przeznaczony do stosowania w silnikach chłodzonych powietrzem i wodą motocykli 4-suwowych. Został on opracowany specjalnie do stosowania w eksploatowanych zawodowo motocyklach crossowych oraz enduro, pracujących pod najwyższym obciążeniem. Olej nadaje się również do pojazdów ATV i skuterów śnieżnych. Wyjątkowo dobrze nadaje się do użytku z lub bez mokrego sprzęgła. Odpowiada normie JASO MA2.
![]() |
W pełni syntetyczny olej do silników o wysokiej wydajności, do zastosowania w silnikach 4-suwowych, chłodzonych powietrzem i wodą.
![]() |
W pełni syntetyczny olej, który został specjalnie opracowany do stosowania w eksploatowanych zawodowo motocyklach 4-suwowych enduro oraz cross. Może być stosowany w silnikach pracujących pod najwyższym obciążeniem, a także w pojazdy terenowe ATV i skuterach śnieżnych. Wyjątkowo dobrze nadaje się do użytku z lub bez mokrego sprzęgła.
![]() |
W pełni syntetyczny olej do silników o wysokiej wydajności, do zastosowania w silnikach 4-suwowych, chłodzonych powietrzem i wodą.
![]() |
W pełni syntetyczny olej silnikowy o wysokiej wydajności przystosowany do smarowania silników czterosuwowych chłodzonych powietrzem lub cieczą. Od 2010r Grupa Piaggio oraz Aprilia zaleca zastosowanie oleju o tej lepkości do swoich pojazdów. Idealnie nadaje się do silników wyczynowych z oraz bez mokrego sprzęgła. Olej można stosować w silniku z katalizatorem. Olej stosowany w wyścigach motocyklowych Moto GP2 i GP3.
![]() |
Wysokiej jakości olej przekładniowy odporny na wysokie ciśnienie wyprodukowany z wyselekcjonowanych olejów bazowych oraz dodatków wielofunkcyjnych. Olej może być wykorzystywany w wielu rodzajach przekładni i układów przeniesienia napędu. Doskonale nadaje się do zespołów z mokrym sprzęgłem i / lub mokrymi hamulcami.